Peti, az megvan, hogy te mész elöl a börtönbe vezető úton?!
Az állomásfejlesztési program esetében is, mint mindig, mindenki szakértő lett a kormányellenes berkekben. Magyarországon a vasútállomásokat érintő beruházások eddig főként állami és uniós forrásokból valósultak meg, de most úgy látjuk, hogy csak a magántőke bevonásával érhető el hosszútávú fejlesztésük, és minőségük megőrzése.
Az ellenzék folyton európázik, hát nézzük Európát:
Lengyelországban magánbefektetőkkel közös vállalkozások alapultak, ahol az állomások mellett bevásárlóközpontok és irodák is épültek - úgy, mint Warszawa Zachodnia, Katowice Osobowa.
Svédországban az állomásokat piaci alapon működő társaságok üzemeltetik.
Portugáliában koncessziós modellel dolgoznak, amelyben magáncégek végeznek állomásfelújítást és üzemeltetést, miközben új kereskedelmi egységeket is létrehoznak.
Nagy-Britanniában pedig a helyi közösségekkel való együttműködéssel és ingatlanberuházásokkal próbálták a minőséget garantálni.
A nemzetközi példák azt mutatják tehát, hogy a magántőke bevonása hatékony eszköze lehet az állomások fejlesztésének, de gondos tervezést és felkészülést igényel. Magyarország számára a lengyel modell a legjobb kiindulópont, éppen ezért indulunk el ezen az úton. A cél továbbra is a minőségi szolgáltatások biztosítása minden fejlesztési lehetőség kihasználásával. Legyen idén is, és a következő években is az utas az első!
/posztok.hu
A globalista elit évtizedek óta sző egy olyan, a médiára, az NGO-kra, különböző tanácsadó szervezetekre kiterjedő hálózatot, aminek célja, hogy ráerőltesse a liberális ideológia értékrendjét a világ…
.



️Mára a logisztika vált az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazattá.