
A MUT - Magyar Urbanisztikai Társaság újonnan létrejött Közlekedési tagozatának elnökévé választottak - köszönöm a bizalmat!
Az 1966 óta létező vezető országos magyar urbanisztikai szervezet új…

A MUT - Magyar Urbanisztikai Társaság újonnan létrejött Közlekedési tagozatának elnökévé választottak - köszönöm a bizalmat!
Az 1966 óta létező vezető országos magyar urbanisztikai szervezet új…
Székelyudvarhely számos közlekedésfejlesztési beruházáson dolgozik: kerékpárutak, kerékpársávok épülnek, új elektromos buszok érkeznek. Örömmel jöttem tapasztalatokat cserélni, a legjobb hazai és…
Bezárt vasúti mellékvonalak újranyitásáról döntöttek Olaszországban, Piemont tartományban. A 2012-ben bezárt vasútvonalak pályáit helyreállították és kétóránkénti menetrenddel indították újra a…
A Budapest-Győr-Bécs vasútvonal nagykarbantartása és a kaotikus pótlás háttere kapcsán kérdezett a Magyar Hang.
Link kommentben.
Több, mint tízszeres utasszám-növekedés egy regionális mellékvonalon: lehetséges!
A Székesfehérvár-Komárom vasútvonalat 2009 decemberében a Bajnai-kormány bezárta, 2010 júliusában a hivatalba lévő…
Több buszsáv a külvárosokban, több sétálóutca a belvárosban, akadálymentes hév, iskolautcák és persze felülvizsgált Üllői úti forgalmi rend - ezekről beszélgettünk az Autómentes hétvégén. A…
A Telex.hu részletes cikkben számol be az Autómentes Hétvégén tartott beszélgetésről.
A 3 legfontosabb felvetésem:
1. A legsürgősebb akadálymentesítési feladat a budapesti tömegközlekedésben a hármas…
Sajnálom, hogy a reptéri buszokkal kapcsolatos kifejezetten szakmai nyilatkozatomra a főpolgármester kabinetfőnöke indulatos személyeskedéssel reagált a Heti Napló Sváby Andrással adásában.
Szerintem…
A Heti Napló Sváby Andrássala kerékpársávok témáját járta körül. Sajnálom, hogy a reptéri buszokkal kapcsolatos kifejezetten szakmai nyilatkozatomra a főpolgármester kabinetfőnöke indulatos…
Érdekes összefoglaló az aktuális budapesti közlekedési viták kapcsán a Totalcartól. Az agglomerációs…