„Ha jó okot adsz egy nőnek a küzdelemre, száz férfi erejével fog harcolni."
Hajrá, Judit!
A Márka üdítő a sikeres magyar vállalat mintapéldája. Az üdítő, ami szódaszifonban született ❤️
1973-ban a Központi Élelmiszeripari Kutató Intézet utasítást kapott rá, hogy keverjenek ki valami hazai szomjoltót, az édes ízekre vágyó magyaroknak. Kállay Miklós és Sárkány Péter feltalálók pedig megalkották a szőlős ízt egy kék szódaszifonban, így született meg a magyar üdítő.
Magyar szénsavas üdítőital-gyártóként helytállni és az élvonalban lenni a nagy nemzetközi gyártók mellett nem könnyű feladat. A Márkának ez mégis sikerült, köszönhetően a cég folyamatos megújulásának, fejlesztéseinek️ 2️⃣0️⃣1️⃣7️⃣ óta 4️⃣ ütemben 1️⃣0️⃣,9️⃣ milliárd forintnyi beruházást hajtott végre.
És, hogy mi a siker titka?
1️⃣0️⃣0️⃣%-ban magyar. Családi vállalkozás. Elhivatottság. Kitartás. Hagyomány. Tradíció. Innováció.