Magyar Péter milliókért hirdeti a lopott kampánydalát a Facebookon és a YouTube-on

Úgy tűnik, hogy a Tiszánál elégedetlenek a kampánydal sikerével, hiszen más magyarázat nincs arra, hogy megpróbálják elárasztani az egész internetet a svéd együttestől lopott dallal.

Radnai Márk, Magyar Péter barátja, a rendezője annak a „kampánydalnak”, amelyet mind jobb-, mind baloldali szakértők giccsesnek tartanak, és amely a politikai kliséken túl semmilyen eredetiséget nem hordoz magában. Sőt, a videó feltételezett külföldi ihletése akár plágiumnak is minősülhet.

A klisékkel teli, modoros és hamisan forradalmi, sablonos jelszavakból álló dal legmélyebb pontja nyilvánvalóan az, amikor egy CGI-vel kreált oroszlán megmozdul a Lánchíd egyik tartópillérén.

Azt már megszoktuk, hogy Magyarországon a baloldali kampánydalok, kampányok és kormányzati programok is külföldi ihletésűek, így ebben Magyar Péterék sem tudtak elődjeiktől elszakadni. Csakhogy most az USAID-pénzek helyett egy svéd copy-paste dalt kapott a balos közösség.

A dallal valószínűleg Magyar Péter sem elégedett, mert mindent elkövet, hogy a sikertelenség ellenére kozmetikázott számokat mutathasson, ezért nagyívű kampányba kezdtek, és lényegében minden létező felületen elkezdték hirdetni.

A Tisza Párt Facebook-oldalán jelen pillanatban 70 fizetett politikai hirdetés fut, és most a legtöbb pénzt a kampánydal népszerűsítésére költik. Legalább 1 millió forintot fordítanak csak erre az egy dalra.

️ A hirdetési adatokból azonban jól látszik, hogy a kampánydal nem éri el a fiatalokat, hiszen javarészt idősek nézik meg.

Úgy tűnik, hogy a kampánydal organikusan (vagyis hirdetés nélkül) nem tudott nagy tömegeket elérni, ezért Magyarék a Google felületein, így a YouTube-on is hirdetni kezdték.

A YouTube-on a Tisza Párt összesen 57 hirdetést adott fel, és a tiszás kapucnis pulóver mellett a külföldről másolt dalt is reklámozzák.

Magyarék egyébként jelentős hirdetőnek számítanak a YouTube-on, eddig összesen 13,5 millió forintot költöttek el, videónként nagyjából 120-140 ezer forintot áldozva a megjelenésekre. Természetesen volt olyan időszak is, amikor 700 ezer forintot is elhirdettek egyetlen videóra.

Ez a kapkodó kampány és a rengeteg hirdetés egyértelműen azt jelzi, hogy Magyar Péter elégedetlen a dal minőségével, és tisztában van azzal, hogy ha nem hirdetik, a nézettségi adatok sem lesznek látványosak. Éppen ezért minden létező platformon több százezer forintot költenek a dal reklámozására.

https://x.com/tuzfalcsoport/status/1900187929483341980?s=46

Állítsd be, hogy kiket követsz (országos politika, közélet, helyi erők és média)! Beállítom

Országos politika

Közélet

777

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média

888