️ Brüsszel ismét a háború folytatása mellett döntött
ℹ️ Szomorú, de tény: az Európai Parlament szerdai plenáris ülésén ismét háborúpárti állásfoglalás született. A nagy többséggel elfogadott határozat…

Magyar Péter milliókért hirdeti a lopott kampánydalát a Facebookon és a YouTube-on
Úgy tűnik, hogy a Tiszánál elégedetlenek a kampánydal sikerével, hiszen más magyarázat nincs arra, hogy megpróbálják elárasztani az egész internetet a svéd együttestől lopott dallal.
Radnai Márk, Magyar Péter barátja, a rendezője annak a „kampánydalnak”, amelyet mind jobb-, mind baloldali szakértők giccsesnek tartanak, és amely a politikai kliséken túl semmilyen eredetiséget nem hordoz magában. Sőt, a videó feltételezett külföldi ihletése akár plágiumnak is minősülhet.
A klisékkel teli, modoros és hamisan forradalmi, sablonos jelszavakból álló dal legmélyebb pontja nyilvánvalóan az, amikor egy CGI-vel kreált oroszlán megmozdul a Lánchíd egyik tartópillérén.
Azt már megszoktuk, hogy Magyarországon a baloldali kampánydalok, kampányok és kormányzati programok is külföldi ihletésűek, így ebben Magyar Péterék sem tudtak elődjeiktől elszakadni. Csakhogy most az USAID-pénzek helyett egy svéd copy-paste dalt kapott a balos közösség.
A dallal valószínűleg Magyar Péter sem elégedett, mert mindent elkövet, hogy a sikertelenség ellenére kozmetikázott számokat mutathasson, ezért nagyívű kampányba kezdtek, és lényegében minden létező felületen elkezdték hirdetni.
A Tisza Párt Facebook-oldalán jelen pillanatban 70 fizetett politikai hirdetés fut, és most a legtöbb pénzt a kampánydal népszerűsítésére költik. Legalább 1 millió forintot fordítanak csak erre az egy dalra.
️ A hirdetési adatokból azonban jól látszik, hogy a kampánydal nem éri el a fiatalokat, hiszen javarészt idősek nézik meg.
Úgy tűnik, hogy a kampánydal organikusan (vagyis hirdetés nélkül) nem tudott nagy tömegeket elérni, ezért Magyarék a Google felületein, így a YouTube-on is hirdetni kezdték.
A YouTube-on a Tisza Párt összesen 57 hirdetést adott fel, és a tiszás kapucnis pulóver mellett a külföldről másolt dalt is reklámozzák.
Magyarék egyébként jelentős hirdetőnek számítanak a YouTube-on, eddig összesen 13,5 millió forintot költöttek el, videónként nagyjából 120-140 ezer forintot áldozva a megjelenésekre. Természetesen volt olyan időszak is, amikor 700 ezer forintot is elhirdettek egyetlen videóra.
Ez a kapkodó kampány és a rengeteg hirdetés egyértelműen azt jelzi, hogy Magyar Péter elégedetlen a dal minőségével, és tisztában van azzal, hogy ha nem hirdetik, a nézettségi adatok sem lesznek látványosak. Éppen ezért minden létező platformon több százezer forintot költenek a dal reklámozására.
️ Brüsszel ismét a háború folytatása mellett döntött
ℹ️ Szomorú, de tény: az Európai Parlament szerdai plenáris ülésén ismét háborúpárti állásfoglalás született. A nagy többséggel elfogadott határozat…
Újpestről üzenjük Brüsszelnek: elég volt a háborús uszításból, az emberek békét akarnak!
Szijjártó Péterkülügyminiszter úr Újpesten is hangsúlyozta, hogy a békéhez a párbeszéden keresztül vezet az…
Bényi Ildikó polgármesterségem idején sok csepeli rendezvényt, kulturális műsort vezetett, több bálnak volt a háziasszonya mindenki nagy örömére és megelégedésére. Most, 55 éves korában magához…
The 1848-49 revolution and freedom fight of Hungary against Habsburg rule was commemorated at the statue of revolutionary leader Lajos Kossuth displayed in the US Capitolium in Washington, DC, on…
Zsófia Koncz, the state secretary of the culture and innovation ministry, briefed the 69th UN Commission on the Status of Women on Hungary's family policy in New York on Tuesday.
After the meeting,…
A magyar kormány a jelenlegi helyzetben veszélyesnek tartja Ukrajna uniós csatlakozását és különösen vitatjuk a brüsszeli tervek szerinti gyorsított eljárást. Ezért a tegnapi kormányülésen jóváhagytuk…