Az Építési és Közlekedési Minisztériumban több olyan fejlesztésen dolgozunk, amelyek Magyarország földrajzi, geopolitikai adottságait gazdasági előnyökre váltják. Ilyen a Budapest-Belgrád vasútvonal építése is, ami az elmúlt évtizedek legnagyobb hazai vasútfejlesztési projektje. Nem csupán a személyforgalmi feltételek javulnak számottevően, de a beruházással a jövőben Magyarország kínálja majd az áruszállítási útvonalat Távol-Kelet és Nyugat-Európa között.
Aki ezt a beruházást támadja, az Magyarország kitörési lehetőségeit, gazdasági kulcspozícióját és az ebből eredő versenyképességét támadja.

KÖZGYŰLÉSI TUDÓSÍTÁSOK No. 3️⃣: Karácsony és Vitézy szerint nem kell P+R parkoló Budapesten, s ezzel a Tisza és a DK is egyetértett. Kérdés, hogy a vidékről munkába bejárók által termelt iparűzési…

Poloska! Hiába visítasz, veled nem fog vitázni Orbán Viktor.
Ennek egyszerű az oka, nem vagy méltó rá, ne süllyed le a Te színtedre. Vége van Kicsi

Elsődleges érdekünk közösségeink nemzeti identitásának megőrzése és megerősítése, mert ez erőforrás európai identitásunk megőrzéséhez.

Parlamentközi konferencia a kulturális örökségről és a nemzeti…

Súlyos pszichiátriai betegség jele lehet, ha valaki büdösnek érzi a környezetét, pl. ha büdösnek érzi az embertársait. A jelenség neve fantozmia, és azonnal orvoshoz kell fordulni vele. Részletek…

A Fidesz egy néppárt. Mindenfélék vagyunk benne.
Akad, aki szint alattinak érzi Menczer fellépését, és sokan vannak, akik azt mondják: végre!
Nincs jó vagy rossz állásfoglalás, csak értsük meg egymást.…

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média