Mi tartja életben az ideológia alapú piacot?

A németországi Aldi Nord egy "Ne szülj gyereket!" reklámmal jött ki. Nem kell gazdasági szakembernek lenni ahhoz, hogy értsük: alapvetően minden cégnek érdeke az, hogy minél több gyermek szülessen, mert csak így biztosított a piacuk. Nyilvánvaló tehát, hogy ez a reklám kizárólag ideológiai célokat szolgál. De akkor miből élnek ezek a cégek?

A röbid válasz az, hogy semmiből. A Netflix 200 millió előfizetőt veszített, mert túltolták a globalista propagandát, az Under Armour, ami főleg katonák, sportolók és testépítők kedvelt márkája volt szintén zuhanni kezdett, amikor elkezdtek a haladók felé nyitni a kevésbé férfias, de annál inkább a "nemi sztereotípiákat" leromboló stílusukkal. És nem nincs varázslat, nincs egy rejtélyes forrás ahonnan pótolják a bevételt.

A helyzet az, hogy a hangos kisebbség olyan hatalmas propagandával rendelkezik, hogy egyenesen bezúzza azokat, akik nem állnak be a sorba. Nem nyereséggel kecsegtet, hanem pusztítással fenyeget.

Az Égard óragyártó cég nemrég csinált egy reklámfilmet, amiben arra hívják fel a figyelmet, hogy nőnek lenni született jog. Magyarországon a Youtube letiltotta a reklámfilmet. Értitek? Felfogni sem lehet, hogy mekkora veszteség egy cégnek, ha letiltják a reklámjait vagy törlik a közösségi oldalakról. Sokkal nagyobb, mint amekkorát egy Aldi Nord vagy egy Under Armour vagy egy Netflix veszít. Éppen ezért adott a kényszer.

Ugyanakkor adott a globalista elit kontrollmániája is, ami arról szól, hogy nem elég felismerni a trendeket, nekik kell alakítaniuk a piaci mozgásokat. Ez pedig csak úgy lehetséges, ha ők teremtik meg a trendeket, ha ők alkotják meg az embert.

A mai haladó baloldali éttermiségi embertípus tűpontosan meghatározható tulajdonságokkal rendelkezik, mert bár Isten teremtménye, de a globalista elit újrateremtette az embert és felruházta azokkal a fogyasztói tulajdonságokkal, amelyekre szükség volt.

Hogy hosszútávon ez tarthatatlan, mert teljesen szembe megy minden rendszerrel, ami az emberiség fennmaradását szolgálja az tény, de nem is ez a cél. A cél az volt, hogy kipróbálják, hogyan lehet sebészi körülmények között embert gyártani. A pénz az ilyen kezdeteknél csak másodlagos. Az eredmény a lényeg.

Ezzel szemben pedig mi csak úgy léphetünk fel, hogy megszólalunk. Nem szabad hagynunk, hogy a hangos kisebbség diktáljon és nem szabad hagynunk, hogy megvezessenek minket. Ha választani kell, ha az a kérdés, hogy melyik a helyes út, mindig gondoljunk arra, hogy hol érvényesülnek a Teremtő törvényei. Mindig az a jó irány.

Az igazság nálunk van. Ebben a helyzetben csak csatát lehet veszíteni, háborút nem.

De, ha meg akarjuk állítani a globalista elitet, akkor mindenkire szükség van!

Állítsd be, hogy kiket követsz (országos politika, közélet, helyi erők és média)! Beállítom

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média