Vitézy Dávid az M0 fizetőssé tétele kapcsán:

Az M0 körgyűrű eddig díjmentes szakaszainak fizetőssé tétele kapcsán kérdezett a 24.hu.

A lényeg:
- ma is a díjmentes szakaszokon közlekedő személygépjarművek 97,3%-a rendelkezik matricával;
- ezért a főpolgármester azon aggálya, hogy az egységesen fizetős M0 a mai állapothoz képest érdemi budapesti többletforgalmat generál, nem alapos;
- magam részéről sokkal inkább azt tartanám Budapest szempontjából jogos felvetésnek, hogy a körgyűrűből eredő díjbevételek segítsenek a budapesti agglomeráció megoldatlan és régóta fájóan hiányzó kötött pályás fejlesztéseinek finanszírozásában, például a HÉV-ek fejlesztésében – ami uniós források híján elakadt az elmúlt évben.

Link a kommentben.

Szabó Tímea 116 milliót tesz zsebre 4 év alatt a parlamentben Óbuda képviselőjeként és mindössze 4-szer szólalt fel óbudai témában. Ez felszólalásonként 29 millió forintjába kerül minden kerületi…

Újabb CIA-komisszár rángat minket a háborúba?
Az orosz nagykövetség cáfolta, hogy 1956-ot fasiszta lázadásnak nevezik az iskolai történelemkönyvükben. Pedig mégis. Vagyis mégsem. A Hobbista csapat…

Terjeszd a valóságot a közösségi médiában!
Klikkelj a Forrást nézem, kedvelem ott linkre, majd kedveld, oszd meg az eredeti posztot!

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média