A bőrünkre megy a játék.
A kampányhajrában Karácsony fut az ígéretei után. 5 éve azzal kampányolt, hogy új "zöld agorát" csinál a Városháza Parkból.
Így, 5 év után átadott egy félkész, murvás palccot, amit ráadásul a következő ciklusban akar befejezni.
A "pop-up" ebben az esetben azt jelenti, hogy ideiglenes és drága. Ki tudja hány milliót szórtak el a budapestiek pénzéből, hogy sebtiben eltüntessék 5 év nemtörődömségét.
Gondoltam kipróbálom én is, hogy mekkora meló lehet egy "pop-up" parkot felhúzni, hipp-hopp megvolt!
A főpolgármester nagyon ért ahhoz, hogyan álcázzon valamit munkának és a kreatív elnevezésekben sem gyenge, de szerintem a budapestieket nem szemfényvesztő álintézkedésekkel kell lehúzni, hanem maradandó fejlesztésekkel kell építeni ezt a várost.
Változást Budapesten!