Változást Budapesten!
️ A főváros tisztább levegője érdekében Tarlós István ️Kéménymentes Belvárost️ épített, távfűtési kapacitást fejlesztett, Karácsony Gergely pedig kitiltja a 10 évesnél idősebb autókat, lezárja a rakpartot és drágítja a közlekedést
Szerintem Tarlós István jobban teljesített!
Szentkirályi Alexandratól tudjuk, hogy tavaly a Főváros elfogadta azt a közlekedésfejlesztési tervet, amely tartalmazza a pesti rakpart lezárását. Erről már nemcsak beszélnek, ez már betonba öntött, kötelezően végrehajtandó előírás. Íme: https://www.facebook.com/alexandraszentkiralyi.gov/posts/pfbid02cCpoX8U3dWTbvj5md7UZp38SXpVYLQXnXqCBQLV9YRTFRYqcQyRJFiS51gtuGTkkl
Ezt már csak egy új Fővárosi Közgyűlés tudja módosítani, június 9-én el kell küldeni a Karácsony féle városvezetést!
Hajrá Budapest! Hajrá Szentkirályi Alexandra! ❤🤍

Nézzünk konkrétumokat! Tarlós fejlesztett, Karácsony tilt.
Mint tudjuk egy nagyváros levegőminőségét az ipar után legjobban a közlekedés és a fűtés befolyásolja. A jelenlegi városvezetés a fűtési rendszerek kibocsátáscsökkentésének kérdésével egyáltalán nem foglalkozik. Pedig Tarlós István által létrehozott megoldásokat számos esetben csak el kell kezdeni használni, illetve a megkezdett fejlesztéseket folytatni.
A távfűtés a szakértők szerint az egyik legkörnyezetbarátabb fűtést teszi lehetővé. Budapest belvárosának légszennyezettségét jelentősen csökkenti, ha sokan áttérnének a távfűtésre, legalább a nagy fogyasztók és a közintézmények. Ezért indította el Tarlós István a Kéménymentes Belváros nevű projektet.
A projektnek az a szakasza elkészült 2019-ben, amelyben a Főtáv átvezetett Budáról az Erzsébet híd alatt két 600 mm átmérőjű nagy kapacitású távhővezetéket, hogy el lehessen látni a belvárost távhővel. A vezeték egészen a Városházáig elért, hogy akár elsőként csatlakozhasson rá az önkormányzat, s ezzel csökkenjen a gázfüggőség és a fűtési költségek is.
A projekt másik szakaszát elkezdte Tarlós István, ezt folytatni kell. A tervek szerint 2022-re – akárcsak korábban Bécsben – Magyarországon is kiépülhetett volna a fővárosi hőgyűrű, amely összekötötte volna a külvárosi részeken található, szigetszerűen működő erőműveket, hőkörzeteket. Így akár több tízezer lakás is csatlakozhatott volna a fővárosi távhőhálózatra – az akkori számítások szerint.
A Főtáv továbbá minden évben jelentősen növelte a távhővel ellátott ingatlanok számát Budapesten. A kommunikációjuk szerint több évben is egy Szolnok méretű várossal bővültek, s évente többszázezer tonnával kevesebb szén-dioxidot bocsátott a levegőbe a főváros a távfűtés alkalmazásával.
Tehát a főváros levegőszennyezettségének csökkentése elkezdődött Tarlós idejében, s leállt Karácsony alatt. Egyszerűbb a lakosságot büntetni, mint építkezni.
Ahogy korábban is mondtam, a pénzhiányra nem hivatkozhatnak, erről itt írtam: https://www.facebook.com/piroska.szalai.54/posts/pfbid0cFEByaL9eNfFQX7otNfaDRdefEGgFy7DkjreFNfc44eyHSSN4mTsUBe8Vg6qtCfcl

Változást Budapesten! Jó vezető kell a fővárosnak! Számoljuk fel a városházi korrupciót és mentesítsük a pazarló vezetőktől a várost!
Hajrá Budapest! Hajrá Szentkirályi Alexandra!
#budapest #választás2024

Ma a Törvényalkotási bizottságon a módosító javaslatokkal tovább szigorítottuk a gyermekvédelmi törvényt. A baloldal a DK-val az élen tartózkodott, nem támogatta. 3 éve nemmel szavaztak arra, hogy a…

👋 Viszlát, 10 évnél idősebb autók!
Ugyanis Karácsony Gergelynek az a terve, hogy kitiltja az ilyen idős járműveket.
🫵 Pedig nem az autóknak kellene eltűnniük Budapestről, hanem Karácsony Gergelynek!

Állítsd be, hogy kiket követsz (országos politika, közélet, helyi erők és média)! Beállítom

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média