NEM TUDJÁTOK?
Ezen a hétvégén is sokan mentek éhezni a Balatonra?
Egy kis vitaindító!
Szerintem a probléma alapjaiban van!
Kérdéseim a következők: Mit keres egy 300 lóerő feletti autó az utakon? Vagy ha ennyire a piac diktál oké legyen, de! Egy normál jogosítvánnyal miért lehet, akár kezdő sofőrként is egy 690 lóerős kocsit használni forgalomban?
Miért nincs kategória mint a motornál? Motornál egyből nem ülhetsz egy gyorsasági motorra.
Most a jelen helyzeten a gyorshajtók mániákus üldözése nem megoldás.
Gyorshajtás és gyorshajtás között is különbséget kell tenni.
A lakott terület számomra szent. Akármikor jöhet egy gyalogos kerékpáros, kiszaladhat a gyerek a labdáért. Kopottak az aszfaltok, csúsznak. Lakott területen kívül nem sokkal de néha túllépem. Döcög papa a Suzukival, felgyorsítok és ha akkor mérnek be mert 112km/h-val előztem vegyék el a jogsim, vagy büntessenek meg 150 ezerre? Nem életszerű. Ellenben az már nem normális ha országúton 150km/h-val száguldok, arra nincs mentség.
Az első autóm egy 100 lovas opel Benzines volt, most egy 160 lovas dizelem van. Zseniálisan teszi a dolgát. Van nyomaték, erő, nem kell pörgetni. Reagál ha kell. Vezettem már 240 lovas Audit. Oké élmény, de minek?
A fent leírtakat vita indítonak szántam, kiváncsi vagyok mi a véleményetek. Van egy olyan sejtésem, hogy azzal senki nem fog vitatkozni, hogy egy normál jogosítvánnyal nem kellene bármilyen teljesítményű járművet engedni.
/posztok.hu
Minden józan, a fegyverszünetre, a béke irányába mutató lépésre felhívó hang lepereg a háborúpárti, a fősodratú média által dominált kommunikációs térben.
Aki nem hajlandó teljes erővel beállni…

Neptun Strike 2023 
️Megéri fenntartani a nyugati szankciókat, ha valamennyi piaci szereplő könnyedén megkerüli azokat?
nehéz lesz, de igyekezni fogunk
