2025. június van, és valami látványosan megváltozott a Pride körül. A nagy cégek, akik eddig minden profilképes erejükkel támogattás a mozgalmat, sehol sincsenek. Csend. Eltűntek a nagyvállalatok a Pride mellől. De vajon mi történt?
Ebben a Trending videóban Janka bemutatja, hogyan lett a Pride a cégek számára egy jól jövedelmező üzleti modell és miért kezdtek tömegesen kihátrálni mögüle. Janka annak is utánajárt, hogy ez a céges modell hogyan illeszkedik a korábbi társadalmi ügyek mellé való beállás mintájába.
Maradjatok végig és írjátok meg kommentben ti mit gondoltok a cégek effajta üzleti modelljéről.
Fejezetek
00:00-2:00 Miért nincsenek szivárványos logók 2025-ben?
02:01-04:33 A számok mögötti valóság: céges visszalépések Pride-témában
04:34-06:35 A Bud Light-botránytól a Targetig: miért lett rizikó a Pride?
06:36-09:23 Klíma, Greta és a BLM, korábbi trendek
09:24-11:58 A jóemberkedés üzleti modellje
*** Amennyiben észrevételed van a videóval, a csatornával kapcsolatban, vagy szeretnél témát a figyelmünkbe ajánlani, úgy írhatsz nekünk levelet a [email protected] email címre.
A magyar védőnők is csatlakoztak az ország legnagyobb életvédő megmozdulásához! 2025. szeptember 13-án újra Mindenki Születésnapja Budapesten! https://fb.me/e/5YkKAwEGT Egyre többen emeljük fel a…