Egy ország nemzetközi megítélése ugyanúgy meghatározza a diplomáciai, gazdasági és kulturális sikerét, mint ahogy a márkák reputációja befolyásolja a termékek és szolgáltatások teljesítményét. Erről volt szó az iCon Magyarország Brand konferencián, ahol a magyar országmárka, a gazdaságpolitika és a nemzetközi pozicionálás metszetét vizsgálták a résztvevők. Magyarország egy zeréves, nagy teljesítményeket maga mögött tudó, nemzetközileg elismert ország, amely az elmúlt 15 évben saját értékei mentén vált még erősebbé. Ugyanakkor jelenleg a „brüsszeli márka” egyre romló hírneve negatívan hat vissza az egész kontinens teljesítményére: gazdasági lassulás, túlszabályozás, magas energiaárak és háborúpártiság rontják Európa megítélését. Magyarországnak választania kell, hogy a jövőben a brüsszeli felhajtóerőre, vagy a saját, szuverén, magyar úttól vár nagyobb fejlődést - nem véletlen, hogy a politikai térben is e két út verseng egymással. Szerintünk csak a magyar úton keresztül építhető fel az a védőpajzs a magyar gazdaság köré, és indítható el egy új kulturális és gazdasági offenzíva, amely modern történelmünkben példátlan eredményeket hozhat Magyarország és a magyar emberek számára.
/posztok.hu






️