Egy ország nemzetközi megítélése döntően befolyásolja diplomáciai, gazdasági és kulturális sikerét – ahogy a gazdasági életben a márkák megítélése is befolyásolja a márkázott szolgáltatások és termékek sikerét. Magyarország ezeréves, nagymúltú, nemzetközileg elismert ország, amely az elmúlt 15 évben saját értékeinek mentén vált még erősebbé és vonzóbbá.

️Jelenleg a legnagyobb kihívás az, hogy a „brüsszeli márka” rossz hírneve visszahat ránk is. Európát ma a lassuló gazdaság, magas energiaárak, túlszabályozás és háborúpártiság jellemzi. A világ egyre inkább aggodalommal figyeli, hogy mi történik a kontinensen.

Idehaza is két út verseng: a szuverén, saját arcú Magyarországé, vagy a brüsszeli periféria-lét. Mi az előbbit választjuk – mert csak így építhetünk védőpajzsot a magyar gazdaság köré, és indíthatunk egy olyan új kulturális és gazdasági offenzívát, amelyre még nem volt példa Magyarország modern kori történelmében.

Erről beszéltem tegnap az iCon Magyarország Brand konferencián.

A bonyhádi Petőfi Sándor Evangélikus Gimnázium Szalagtűző ünnepsége felemelő, szép és nagyszerű volt.
A táncok, az előadott programok mind-mind a diákok és tanáraik felkészültségét és szorgalmát…

A Házi Gyermekorvosok Egyesülete (HGYE) 30. jubileumi Őszi Konferenciáján jártunk

A konferencia egyik előadása a „Prevenció az iskolákban: Egészségoktatás” témakörét dolgozta fel, bemutatva, hogyan…

Állítsd be, hogy kiket követsz (országos politika, közélet, helyi erők és média)! Beállítom

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média