A Duna aranya: kiaknázatlan lehetőség vagy jövő kulcsa?

Térségünk legnagyobb folyója nemcsak természeti kincs, hanem gazdasági lehetőség is – mégis kihasználatlanul hagyjuk? 😮 A Dunán történő áruszállítás környezetbarát, költséghatékony és nemzetközi – de miért csökkent mégis a forgalma az elmúlt években?

Milyen szerepet játszanak a multimodális kikötők?
Miért van visszaesés a vízi áruszállításban, amikor épp a fenntarthatóság lenne a cél?
Mi a helyzet Magyarországon, és milyen fejlesztésekre lenne szükség?

👉 Te mit gondolsz? Van jövője a vízi szállításnak a Dunán? Vagy lemaradunk erről a lehetőségről is?

Cikk a kommentben! Olvasd el, oszd meg a véleményed, és beszélgessünk róla! 👇

#Duna #víziszállítás #multimodálislogisztika #fenntarthatóság #gazdaság #szállítmányozás #környezetbarát #infrastruktúra #logisztika #fejlesztés #Magyarország #európaihálózat #zöldgazdaság #közlekedés #dunaiáruszállítás

Repülőrajtot vett 2025-ben a magyar háztartások jövedelme

A magyar háztartások reáljövedelme nőtt a második legnagyobb mértékben az OECD tagországai közül 2025. első negyedévében

Az OECD friss…

Akciózott a KAMUMESTER!
Magyar Péter.
Mit bizonyítanak a KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁSOK?
Hát NEM AZT amire gondolsz.
Állítsd be, hogy kiket követsz (országos politika, közélet, helyi erők és média)! Beállítom

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média