Számos kutatás rámutat arra a paradoxonra , hogy miközben tömegek használják a közösségi platformokat arra, hogy tájékozódjanak pénzügyi témákról, mint például a hitelek , befektetések vagy a megtakarítási lehetőségek , a többség elutasítja, és kevéssé tartja megbízhatónak a közösségi médiában megjelenő tartalmakat. A felületeken órákat töltve számos impulzus éri őket, és ez befolyással van arra, hogy mit tudnak, mire vágynak, és végül hogyan döntenek a pénzügyeikben.
https://novekedes.hu/penzugy/edukacio-vagy-manipulacio-penzugyi-tippek-a-kozossegi-mediaban

Terjeszd a valóságot a közösségi médiában!
Klikkelj a Forrást nézem, kedvelem ott linkre, majd kedveld, oszd meg az eredeti posztot!

Média

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye