Nem lesz szükség külön pályaudvarra. Kelenföldre fut majd be ugyanis a Budapest-Varsó nagy sebességű vasút,.

Elkészült a a Budapest-Varsó nagy sebességű vasúti (NSV) megvalósíthatósági tanulmánya.
A fejlesztés célja a menetidő csökkentése és a vasúti kapacitások növelése, ezen belül versenyképes alternatívát kell biztosítania a rövid távú légi közlekedéssel szemben.
Budapest és Varsó között ma csaknem 11 órát tesz ki a nemzetközi vonatok menetideje, a megvalósíthatósági tanulmányban javasolt nyomvonalon az NSV-nek erre csak 4 óra 30 percre lesz szüksége

Állítsd be, hogy kiket követsz (országos politika, közélet, helyi erők és média)! Beállítom

Média

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye