24 méter mély völgyet ível át a Vasszentmihálynál megépült új híd.
Az 585 méter hosszú, 11 támaszú gerendahíd technológiai terveit a FŐMTERV Zrt. készítette el, amely magában foglalta a szerelőtér kialakítását, a hídelemek mozgatását, alakbeállítását, betolását - az ezekhez szükséges segédszerkezetekkel együtt.
Az M80-as gyorsforgalmi út fejlesztése 2018 tavaszán kezdődött meg a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában. A projekt keretében 2X1 sávos autóutat alakítanak ki Körmend és az osztrák határnál fekvő Rábafüzes között. A 28,85 kilométeres útszakasz a Mészáros és Mészáros Kft. - Duna Aszfalt Zrt. konzorcium fővállalkozásában valósul meg.
A híd acélszerkezeteinek gyártását és szerelését a Hódút Kft. megbízásából az MCE Nyíregyháza Kft. végezte. Az alépítmények és a felszerkezet vasbeton részeinek építése, valamint a befejező munkák elkészítése az A-Híd Zrt. feladata volt.
Dernovics Tamás
@fomterv
@duna_aszfalt
@ahid.zrt
#azépítőiparmenő #főmterv #dunaaszfalt #ahidzrt #nemzetiinfrastrukturafejlesztozrt #utiber #hódút #meszarosesmeszaros #útépítés #völgyhíd #hídépítés #vasszentmihály #regon #magyarépítők
/posztok.hu




Egy olyan korban, amelyben a liberális önkény hatalomkoncentrációs törekvései – progressziónak álcázva – szemünk előtt omlasztják le annak a civilizációs rendnek az alappilléreit, amelynek…
Most akkor mégsem dúl a diktatúra? Ki érti ezt?
Nahát, a _függetlenobjektívek_ az EU támogatásával készített cikkekben fejezik ki örömüket, hátha a saját pénzünket visszatartja az EU.