Európába minden út Magyarországon keresztül vezet

Évekig folyt vita arról, hogy a kötöttpályás közlekedésnek van-e létjogosultsága és jövője Magyarországon. Ez a vita a tarifareformmal eldőlt: igen, van. Azonban fontos, hogy nem az útfejlesztés helyett, hanem mellett van rá szükség.
Egy ország lehetőségeit jól tükrözi, hogy mennyi autópályával rendelkezik. Noha gyorsforgalmi úthálózat tekintetében nem állunk rosszul, most kell szerénynek lennünk. Magyarország 1868 kilométeres autópálya-hálózata kiemelkedik a térségben. Például Románia ennek felével rendelkezik, míg a háromszor nagyobb területű Lengyelország autópálya hossza is mintegy félszáz kilométerrel kevesebb, mint hazánké. Ezek az adatok nem a munka végét jelölik, hanem azt, hogy Magyarország jó úton jár az elmúlt 15 évben végzett útépítő tevékenységének köszönhetően. 2026-ra pedig elérjük a lélektani, 2000 kilométeres határt gyorsforgalmi úthálózat tekintetében.

️ Az albertirsai KDNP célja erősíteni a Pest vármegyei szervezetek között betöltött szerepét, bemutatni a várost a hozzájuk látogatóknak, valamint szélesebb körben is megismertetni a…

Végrehajtjuk Európa legnagyobb adócsökkentési programját!
Ennyi.

Az év második felében érkezik az áfa-visszatérítés a nyugdíjasok számára:

első körben zöldségekre, gyümölcsökre és a tejtermékekre fog kiterjedni.
Havonta 10-15 ezer forint közötti összeget jelent,…

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média