Soha ilyen gyors és soha ilyen nagy volumenű városátalakításra Magyarországon nem került sor, mint Kecskeméten.
A Mercedes-gyár által létrehozott új ökoszisztéma hatásaira és kihívásaira van válaszunk.…
Lehet k. anyázni. Lehet látványterveket gyártani. Lehet zsűrizni. Meg neki lehet állni a sz@rbol várat építeni: új, olcsóbb tarifarendszert bevezetni, járművet felújítani, pályát rendbe tenni, az utastámogatást átszervezni, ahogy mi álltunk neki az 5 pontos közlekedési akciótervvel.
A pénteki nap megmutatta, miért van szükség Országos Haváriaközpontra a MÁV-csoportban. A kelenföldi műszaki krízishelyzet pedig azt is, miért van szükség a Haváriaközpont előkészítésének felgyorsítására, hogy már januártól teljes hatáskörrel, országos lefedettséggel koordinálhassuk a gyorsbeavatkozású egységeket, az utastájékoztatást, valamint a pótló- és a mentesítő járatokat. Köszönöm az utasoknak a türelmet és a kitartást, a szolgálatot teljesítő kollégáimnak pedig azt, hogy a jelenlegi szervezeti keretek között is igyekeztek gyors és érdemi megoldást találni a problémákra. 2025-ben már új szemléletű és gyakorlatú, központi támogatást is kapnak a munkájukhoz.