Idén húsz százalékkal többen utaztak vasúton, mint tavaly. A vasúti áruszállítás hatékonyságának növelése pedig a versenyképességünk egyik feltétele is. Társadalmi és gazdasági érdekünk tehát a kötöttpályás közlekedés átfogó fejlesztése. Ezért az 5 pontos akciótervünk részeként korszerűsítjük a vasúti pályákat, és új járműveket is beszerzünk. A közeledő költségvetési vitán ellenzéki képviselőtársaim támogatására is számítok, hiszen a megfelelő vasúti közlekedés az egész ország érdeke.

A mi Európánk bajban van. Európa ma rosszabb hely, mint tíz évvel ezelőtt volt.

Háború van, orosz-ukrán háború,
a brüsszeli bürokraták tönkreteszik az európai gazdaságot,
az európai emberek egyre…

Jón, nyugi. így is veszik majd biztosan a könyveid, mondjuk nem tudom ki, mert nem fogyasztok skandináv fagyos irodalmat, akik elhiszik magukról, hogy Ibsenek, csak azért mert fáznak, csak zenét onnan…

Szemere István, az egyik legnagyobb európai söröskorsó gyűjtő remek oldalt indított Korsók Háza névvel. Hadd osszam meg egy érdekes posztját! Lájkoljátok, kövessétek az oldalt, megéri! Köszönöm!…

A CÖF-CÖKA és a Szellemi Honvédők közössége rendezésében megszervezett hétfői Civil Akadémia vendége ezúttal Békés Márton történész, politológus, a Kommentár folyóirat főszerkesztője volt.
👏…

Megerősítjük a Patrióták európai pártját, és továbbmegyünk a jobboldal európai egyesítésének útján.

Nincs megállás.

A küzdelem végén megfordul majd Párizs, visszavesszük Varsót, és Európa legnagyobb…

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média