Az 5 pontos közlekedési akcióterven minden utas nyer, de a legtöbbet a vasúton és vonaton közlekedők.
Része ugyanis az az 1+1 milliárd eurós infrastruktúrafejlesztési program, amelynek egyik felét Magyarország kormánya biztosítja, a másik felét pedig az Európai Beruházási Bank (EIB) hiteléből finanszírozzuk.
És most jön a matek:
Ez átszámítva mintegy 800 milliárd forintot jelent, ami egyúttal szerves része annak a 4000 milliárdos vasútfejlesztési csomagnak is, amely a magyar kötöttpályás közlekedés komplex megújítását célozza a következő 10 évben.
Az első ütemben végrehajtott fejlesztések keretében közel félezer kilométernyi magyar vasúti pályát újítunk meg. Olyan pontokon avatkozunk be, amelyeknek közvetve egy-egy nagyobb térség, végső soron pedig az egész ország kötöttpályás közlekedésére jótékony hatással vannak.
Tavares, Sargentini és Delbos-Corfield után itt az új, magyarellenes EP-s jelentéstevő.
Kiderült, ki lesz az új Magyarország-felelős jelentéstevő az EP-ben! #mandiner…
A Nyugat-Balkánnak minél előbb az Európai Unió részévé kell válnia. Törökországgal pedig folytatni kell az együttműködést minden területen, hiszen az ország meghatározó biztonsági és gazdasági…
Ehhez mi (sem) szeretnénk asszisztálni
A magyar belpolitikában Magyar Péter és a Tisza párt megjelenésével olyan mértékű agresszivitás és arrogancia jelent meg, amely korábban ismeretlen volt.
Gulyás Gergely
Idősek Napja alkalmából köszöntöttük a vaskúti szépkorúakat
Isten éltesse mindannyiukat erőben, egészségben!
️GYEREKZSIVAJ TÖLTÖTTE BE A DEBRECENI MENTŐÁLLOMÁST️
🧒👧 Tegnap délelőtt a Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnázium és Általános Iskola 4 osztályát fogadta a Debreceni Mentőállomás bajtársi…
Határtalanul Akadémia előadás. Egy a nemzet!