Olvasom itt-ott, hogy a régi volános világ temeti a céget. Pedig csak rendet teszünk!

Az integrációs folyamat nem most, hanem 10 éve kezdődött, a Volánbusznak a MÁV-ba történő beolvasztásával csak pont kerül a végére. A hatékony és fenntartható működéshez egyetlen nagy, integrált nemzeti közlekedési vállalatra van szükség, ami a magyar vasúttársaság bázisán épül fel. Egységes tarifarendszer és menetrend, kisebb, de hatékonyabb vezetés, a felesleges párhuzamosságok fenntartása helyett összehangolt közlekedési szolgáltatások.
Ennek megteremtéséről szól a vármegye- és országbérletekre épülő új tarifarendszer, a fővárosi agglomerációs megállapodás és a cégcsoport integrációs folyamatának lezárása. Egy a cég, egy a szolgáltatás és három a márkanév: MÁV, Volán és HÉV. A többi csak az eddigi átláthatatlan cégstruktúrán élősködő kisebb-nagyobb erőcsoportok utóvédharca.

Moralizálunk és erkölcsről hadoválunk, de a probléma nem a pofon

Két napja egy pofon körül forog a belpolitika. Ábrahám Robi sallere ugyan Puzsér Róbert arcán csattant, de a szelét megérezte a magyar…

A brüsszeli éjszakai élet már parázik

Vajon Brüsszelben mennyire lesz toleráns a közvélemény, a képviselőház és a Néppárt, ha Magyar Péter odakinn is hódol majd a bulifétisnek?
☝ Mi minden esetre…

☝️ Az biztos, hogy bármerre megyek az országba de még Miskolcon is, feltűnően megnőtt a jól öltözött külföldi, pl. francia nyelvet beszélő turisták száma.

Vagy most fedezték fel hazánkat vagy eljutott…

Állítsd be, hogy kiket követsz (országos politika, közélet, helyi erők és média)! Beállítom

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média