Leállította termelését a Fisker elektromos autógyártó, miután sok járműve van raktáron, a pénze pedig fogyóban.

Az utóbbi időben egyre több ehhez hasonló hírt olvasni, amivel a balos médiumok azt a látszatot akarják kelteni, hogy ez a piac nem is annyira stabil és nem érdemes erre építeni. Csak egy dolog mindig kimarad. Kína. Hoztam is egy másik hírt.

A Debrecenben is üzemet építő kínai CATL akkumulátorgyártó tavaly is az első helyen végzett az elektromos járműbe szerelhető akkumulátorok nemzetközi piacán.

Ebből is látszik, hogy valójában még mindig az a baj, hogy Kína ebben az iparágban elhúzott a nyugati cégek mellett, de rendesen. Az meg különösen fáj a balosoknak, hogy mi jókor jó irányból érkezünk meg ebbe a szektorba.

Vagy szerintetek jobb lenne a sor végén kullogni?

Holnap este várom Önöket Szekszárdon! A plakát kicsit megtévesztő lehet, mert nem "hagyományos" értelemben vett rendhagyó történelemóra lesz, hanem egy történeti előadás egy helyi civil szervezet…

Kizárólag saját vélemény: Az eddigiek alapján úgy érzem, Magyar Péter egy nárcisztikus, önimádó alak, akitől önálló, valódi teljesítményt eddig nem láttunk.

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média