MEGRÓTTAK MINKET ALKALMASÉK: NEM LEHET CSAK ÚGY FOTÓZGATNI A BKK-BUSZOKAT!
Ma délelőtt szerkesztőségünk engedélyt kért a BKV. Zrt. sajtóosztályától azért, hogy fotós munkatársunk készíthessen néhány fotót a fővárosi cég tulajdonában lévő buszokról.
Ez normális esetben egyszerű eljárásnak számít, így joggal reménykedtünk abban, hogy hamar megérkezik a beleegyező válasz. A fotó készítés a napi rutin része, szemléltetnünk kell azt, amiről írunk.
A fővárosnál és a fővárosi cégeknél két éve azonban teljesen más szelek fújnak. Az ideológiailag átgyúrt BKV. Zrt. sajtóosztályától ugyanis meglepő választ kapott portálunk fotósa:
„Kérem írja meg pontosan, milyen témában, milyen fotókat szeretne készíteni (mit kíván illusztrálni)?
Amennyiben kommunikációs szempontból megfelelőnek tartjuk a témát, előre egyeztetett helyszínre, időpontra tudunk kiadni fotózási engedélyt csúcsidőn kívül metróállomásokra, buszvégállomásokra."
A válasz kézhezvétele után megnéztük a BKV honlapján szereplő fotózási feltételeket, amik között több között az olvasható:
„ha a Társaság és a közösségi közlekedés megítélését nem rontja, kommunikációs szempontból támogatható.”
Szóval Budapesten nem lehet csak úgy felelőtlenül fotózgatni a BKV járműveit! A társaság körül minden a lehető legnagyobb rendben van! Aki mást állít, esetleg az állítását fotóval támasztja alá, az a népi és liberális demokrácia ellensége és mint ilyet, ki kell gyomlálni a tisztességes tájékoztatásra felesküdött újságírószakma virágoskertjéből!
Kelt: 1952. április 4. (Szabad) Budapest
A Kontra fotósa tehát csak azzal a feltétellel készíthet fotókat a közpénzből vásárolt járművekről, ha arról előtte egyeztet a BKV. Zrt. sajtóosztályával. Egy pecsétes papír kell arról, hogy portálunk nem tesz kárt a legendák szerint jól működő fővárosi cég megítélésében.
Talán jobban elősegítené a gördülékeny együttműködést, ha Gál. J. Zoltán megküldené a Kontrának, hogy mik a helyes és támogatható kommunikációs szempontok. Egy rövidke témajavaslati listát szeretnénk kérni, valami hasonlót:
Miért működik jobban a budapesti tömegközlekedés, amióta Karácsony Gergely a főpolgármester? Kérdések és válaszok a független tájékoztatás jegyében. Tollba mondja Gál. J. Zoltán és Kálmán Olga.
Az Orbán-rezsim módszerei sejlenek fel a hirtelen jött eső és összetömörödött homok okozta szabotázs mögött. Miért jó Orbánnak, ha összeomlik a fővárosi villamosközlekedés? A BKV nevében Bánó András válaszol.
Miért nagyszerű és az európai értékekkel összhangban levő döntés az, hogy az új és jó minőségű trolik és villamosok helyett használt német járműveket vásárol a főváros?
/posztok.hu



Alakítani, nem elszenvedni akarjuk a népesedési…





