☝️
Budafok-Tétény elővárosi vasúti rendszerének működtetéséhez elengedhetetlen ez a fejlesztés. Ha nem valósul meg, akkor a szerelvények nem tudnak 30-40 percnél sűrűbben közlekedni, ami csúcsidőben nem alternatívája a közútnak. A másik kötöttpályás megoldás a fonódó villamos lenne, amit szintén megpróbál ellehetetleníteni a főváros, csak ők tudják miért…Kérdés, hogy érdekelnek-e bárkit a budafok-tétényiek közlekedési problémái a belvárosban a Városházán…
️Karácsony Gergely már megint teljesen félreérti a közlekedési fejlesztéseket
Bár a főpolgármester két éve támogatta, most felülvizsgálná a Déli Körvasút fejlesztését, hogy ne lakott területen közlekedjenek a zajos tehervonatok...
️ A probléma csak az, hogy a kormány megint több lépéssel a főpolgármester előtt jár: míg a Déli Körvasút a személyszállítást, addig a V0 körgyűrű az áruszállítást hivatott új szintre emelni, a két vasútvonal pedig nem alternatívája egymásnak.
Tehát a főpolgármester ismét félreértett egy közlekedési fejlesztést, ami pedig épp a fenntartható közlekedéshez, az autós forgalom csökkentéséhez is hozzájárul... Ha segíteni nem tud, legalább ne akadályozza azokat, akik az élhető budapesti közlekedésért dolgoznak!