Mindenki legyen óvatos online vásárláskor – hívta fel a figyelmet a médiaunió „A kulcs te vagy” karácsonyi kiberbiztonsági kampányának tapasztalatai alapján az MTI-nek eljuttatott pénteki közleményében.

A kampányban azt tapasztalták, hogy kevesebb mint 50 000 forint hirdetési költséggel mintegy 600 figyelmetlen vásárló személyes és banki adatait tudták volna megszerezni egy hét alatt.

Média

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye