Fernando Alonso eladásra kínálja saját divatmárkáját, miután az megalapítása óta év 3 millió eurós veszteséget halmozott fel. A Kimoa – amelynek maga a kétszeres Forma–1-es világbajnok a márkanagykövete – csak tavaly közel 650 ezer eurós veszteséget könyvelt el, pedig a ...

Alonso saját ruházati márkája, a Kimoa csak tavaly közel 650 ezer eurós veszteséget könyvelt el, pedig a koronavírus-lezárások miatt dübörögtek az online rendelések.

Az Európai Unió jövőképe, a járványhelyzet, a migráció és a keresztény értékek – a kétnapos Bledi Stratégiai Fórumon ezek voltak a tanácskozás fő témái Szlovéniában, melyen Orbán Viktor miniszterelnök…

Asztal körül – vasárnap 10:00

Itt a szeptember, amely egy jó lehetőség az új szokások kialakításra. Kezdjük apró szokások megváltoztatásával, amely nem csak hatékony, de szórakoztató is. Gyorsan hat, és utat nyit a jelentősebb…

Média

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye