Lépésről-lépésre haladunk, cél a Vasmű megmentése!

Egy hete újra üzemel a Vasmű meleghengerműve. Ennek kapcsán Dr. Molnár Krisztián választókerületi elnök úrral a gyárban tárgyaltunk Cseh Ferenc vezérigazgatóval, Móger Róberttel, a
cég RMS- és HR igazgatójával, valamint a Liberty Steel vezető tisztségviselőivel.

Az elmúlt hónapokban Magyarország Kormányával, és Dr. Molnár Krisztiánnal, a térség választókerületi elnökével azon dolgoztunk, hogy megmentsük a Gyurcsány Ferenc és kormánya általi
privatizációt követően szakadékba sodródott, ezer sebből vérző gyárat, s az itt dolgozó mintegy 4200 ember munkahelyét, családjaik megélhetését.

A sok erőfeszítés és a tárgyalások eredményeként tavaly év végén, versenyfutásban az idővel, sikerült szenet vásárolni, s a kokszolót működőképes állapotban tartani (ha leállt volna, gyakorlatilag az
egyenlő lett volna a biztos véggel, hiszen mintegy 120 milliárd Ft-ból lehetett volna azt újraindítani.)

Február 1-jén megszületett a kormánydöntés, amely szerint Magyarország Kormánya 6 hónapra megfinanszírozza a dolgozók bérét, ami több, mint 16 milliárd forintos összeget tesz ki.

Február 13-án újraindult a nagyolvasztó, a Liberty-vel megszületett a bérgyártatási megállapodás.

Március 14-én újra üzembe helyezésre került a meleghengermű.
Most a termékértékesítés is újraindul, s napokon belül a hideghengermű is újra gyártásba áll.

A mai találkozón elnök úrral – többek között - két nagyon fontos elvárást fogalmaztunk meg:

1.: A több mint 4000 munkavállaló munkahelyének megőrzése és családjuk megélhetésének
biztosítása

2.: Egy modernebb technológia bevezetése a környezetvédelem okán.

A „zöld-irányú átállás” kapcsán maga a Dunaújvárosi Egyetem szolgálhat új képzőhelyül.

Mindez a lehető legjobb irány, és reményeink szerint még az idén meglesz a Vasmű új tulajdonosa is,
aki rendezett körülményeket teremtve gondos és felelős gazdája lesz a térség meghatározó
foglalkoztatójának.

Sajnos ki kell, hogy mondjuk, az ellenzéki Városvezetés a hazug kommunikációján túl semmit nem
tett a Vasmű kapcsán, az itt dolgozókért. Sőt, immáron meggyőződhettünk róla, hogy igazából
politikai haszonszerzés reményében, ellendrukkerei voltak a kilábalás folyamatának.

Nem fogjuk hagyni, a vasműs dolgozók számíthatnak ránk!

Az M1-es autópálya pátyi lehajtója és a pátyi elkerülő kivitelezése zajlik!

A beruházás Páty, Telki, Biatorbágy, Budajenő és Budakeszi lakosainak mindennapjait fogja könnyebbé tenni!

A kormány 5,8…

A közelmúltban több burgenlandi településen is úgy döntöttek, hogy korlátozzák a határátkelőhelyek forgalmát. Ez sok magyar embernek problémát okoz, ezért tárgyalásokat kezdtünk Burgenland vezetőivel…

Egyeztetés Petre Daea román agrárminiszterrel

Az érdekeink közösek, meg kell védenünk a gazdákat. Természetesen fontos Ukrajna megsegítése, azonban a gabonaimport feltételek és korlátok nélküli…

33 éve: Marosvásárhely Fekete Március
️ Harminchárom évvel ezelőtt, 1990 március 19-én leállt a megszokott élet Marosvásárhelyen. Egyik pillanatról a másikra háborús helyzet alakult ki a városban,…

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média