️Nicsak, ki beszél! Pont te, Péter?
Mintha csak nálunk történt volna: republikánus szavazóként regisztrálta magát Sydney Sweeney, az Eufória és a Fehér Lótusz sorozatok sztárja a tavalyi amerikai elnökválasztás előtt, a liberálisok rögtön botrányba is keverték.
Történt ugyanis, hogy az American Eagle ruházati márkának – aminek ő az reklámarca – az a reklámszlogenje, hogy „Sydney Sweeney-nek remek farmerje van”, ami angolul egy szójáték, ugyanis a „jeans” (farmer) hasonlóan hangzik, mint a „genes” (gének), ami a színésznő genetikai adottságaira – szőke haj, kék szem – irányítja a figyelmet.
A reklám hisztit indított a liberálisok körében: azzal vádolták a reklámot, hogy az eugenikára utalnak – azaz hogy az emberi faj „nemesíthető” a „kevésbé kívánatos” tulajdonságok kiszűrésével. E miatt a márka közleményt is kiadott, amiben kijelentették: a reklámjuk mindig is a jó farmerről szólt, nem pedig a génekről.
/posztok.hu






Szárad a Tisza rovatunk: Battonyán is alig voltak kíváncsiak néhányan Magyar Péterre a listázott híveken, a sajtósokon és a gorilla jön kívül… kínos.
KÍNOS: bekapcsolva maradt Magyar Péter mikrofonja a Tisza erdélyi hakniján, Magyar dühös volt, mert nagyon kevesen lézengtek az eseményen. Nem kellett volna “román földezni” valószínűleg…