Jól halad a készpénzmentes fizetés bevezetése a Volánbusznál.
Tegnap kisiklott egy vonat a Keletinél. Természetesen beindult a politikai haszonlesés, a Telex követői már azt is megfejtették, hogy bezzeg Franciaországban a TGV sosem siklik ki, mert úgy lett megépítve. Ahogy a mellékelt fotón is látszik, ez természetesen nem igaz. Ilyen balesetek sajnos a világon mindenhol előfordulnak, még a legfejlettebb vasúti infrastruktúrával rendelkező országokban is. Ott is, ahol már rendeztek olimpiát. Szerencsére a Keletinél tegnap nem történt sérülés!
Szinte közhely, hogy a MÁV rengeteg problémától szenved, nem csinál titkot ebből a területért felelős Lázár János sem, aki átalakításokba kezdett. A napokban be is jelentett egy ötpontos közlekedési akciótervet, amely 880 milliárd forintos vasútfejlesztést jelent. Kívánom, hogy minél hamarabb sikerüljön végrehajtani mindezt a fejlesztést és az autópályaépítések után végre a vasútfejlesztéseinkre is sokkal büszkébbek lehessünk. Ha ez nem sikerül, akkor az bizony Lázár Jánosnak hatalmas kudarc lesz.
Egy dolgot azonban szögezzünk le: bármennyit is fejlesztünk, bizony akkor is lesz gázolás, kisiklás és egyéb hasonló baleset. Ezt sajnos nem lehet kiküszöbölni...