VAN POFÁJUK cikket írni arról, mennyire jó a városi közösségi hajóközlekedés, miután a kiskedvencük már 2. éve szűnteti meg, holott Tarlós alatt kiválóan működött.
️Idézem Karácsonyék tanulmányát a budapesti dunai hajózásról: Kishajózást nem tartalmaz sem a BKV, sem a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) üzleti terve, írja a Népszava. Magyarul idén sem fognak BKV-hajók közlekedni a Dunán.
Mint írják:
„alkalmatlanok a városi közlekedés elvárásainak teljesítésére. A több mint 120 perces menetidőt a lassú kikötési folyamat is növeli, de több kikötő elhelyezkedése és átszállókapcsolata sem ideális”
„projekt eredeti célja – miszerint a hajózás váljék a közösségi közlekedés integráns részévé, a hivatásforgalmú közlekedés teljes értékű eszközévé – nem teljesült”.
Magyarán NEM csak pénzügyi okai vannak. Egyszerűen MACERÁSNAK tartják. A Szakértők️
Erről ITT írtunk
https://www.facebook.com/103500845180707/posts/349467690584020/
Ezt már 2020ban isegcsinálták:
https://www.facebook.com/balfakenews/photos/a.119807250216733/128261119371346/
Tavaly a kormány mentesítő hajójáratokat indított a hajójáratok zökkenő mentes közlekedése céljából, ezt anno Szentkirályi Alexandra jelentette be és Tüttő Kata főpolgármester helyettes aratta le saját sikerként
"Mentesítő hajójáratot indít a kormány Budapesten, ezzel is segítve a Lánchíd lezárása miatt is nehezebb közlekedést a fővárosban - jelentette be Szentkirályi Alexandra a Facebookon.
https://www.facebook.com/balfakenews/photos/a.120054823525309/141379314726193/