Magáncég-e a Facebook? Attól függ kedvez-e a liberálisoknak
Azt szeretem az ifjúkomcsi liberálisokban, hogy következetesek.
Donáth Anna belengette, hogy mivel a jobboldal is merészel hirdetésre költeni a Facebookon, ráadásul őket tökéletesen láthatatlanná téve, így felmerült rögtön a kérdés Brüsszelben, hogy ezt nem kellene hagyni. Mert hát mi az, hogy egy választási kampányban más IS mer hirdetni rajtuk kívül, másrészt jobban csinálja - hála többek között a Megafonnak.
Évek óta azt hallgattuk, nagy kacarászások és cinikus mosollyal az arcokon, miután tiltották a jobboldali postokat, influenszereket, sőt akár teljes híroldalakat pl PestiSracok.hu-t, hogy a Facebook MAGÁNCÉG és Ő dönti el mi jelenhet meg rajta, és különben is ha nem tetszik akkor el lehet menni.
Most, hogy fordult a kocka eljutottak arra a pontra, hogy egyenesen ŐK akarják megmondani az eddig körbenyalogatott Facebooknak, hogy mi a "Jó politikai hirdetés" és mi a "Rossz politikai hirdetés".
Mindenzt PONT MOST.
️Emlékeztetnék mindenkit arra, hogy amikor Donald Trump akarta kicsit megregulázni Facebookot, akkor Ő maga lett a sátán. Aztán a Facebook LETILTOTTA.
️Innen hamarosan jön az a pont, hogy a Facebook beadja a derekát Brüsszelnek, és a szent "Szólás és véleményszabadság" nagyobb dicsőségére, elérhetetlenné teszi azokat a politikusokat, oldalakat és véleményeket amiről az "Annácska és Tsai Kft" azt mondja hogy "Ez rossz".
Hát így megy ez.
Soha nem változnak...
/posztok.hu


️🥰





Azért azt lássuk be, hogy a Momentumnak eddig nem volt sok sikere az elektromos szerkezetekkel. 👉 Naperőművek, e-rollerek, most az iPhone...
Segítsünk neki közösen! Osszuk meg ezt a gyűjteményt, ami a kirohanásai töredéke csupán! 



