SZUVERENITÁDVÉDELMI TÖRVÉNYRŐL

Közérthetően.

Figyelmesen elolvastam a szuverenitásvédelmi törvény benyújtott tervezetét. (Akit érdekel, ezen a linken szintén megteheti: https://www.parlament.hu/irom42/06222/06222.pdf)

Kompakt kis törvény, jól átgondolt, láthatóan minden kiskaput törekszik légmentesen reteszelni.

Miért is van erre szükség? A jobboldali - patrióta, hazafi - közösség régóta berzenkedik, hogy a Btk-ban meghatározott "hazaárulás" fogalom nagyon gyenge.

("Btk. 258. § (1) Az a magyar állampolgár, aki Magyarország függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének megsértése céljából külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntett miatt öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.")

Ahhoz, hogy a hazaáruló tettéért büntethető legyen, egy eljárásban bizonyítani kell, hogy a hazaárulást a terület épségének, vagy az alkotmányos rend megsértésének céljából követte el.

Nem számít tehát - a törvény szerint - hazaárulásnak, ha valaki a nemzet érdekei ellen cselekszik, ha külföldi gazdasági érdekeket szolgál, ha a társadalom gerincének megtöréséért tesz.

Nyilván nagyon komoly dilemma a szólásszabadság korlátozása.

Meddig terjedjen a mindenszarizmus tűrése? Meddig terjedjen az alkotó, cselekvő, a hazát építő ember türelme a felnőni elfelejtett, vagy képtelen emberekkel szemben, akik mint a kisgyerek a homokozóban, a kínnal épített eredményeket, mint homokvárat rohannak széttaposni, amint lehetőségük van rá - lásd Budapest utóbbi négy évét.

Demokráciában nem lehet betiltani a szólás szabadságát.

Ezt kezeljük tényként, és bármilyen erős is a honfiúi felbuzgás, hogy a nyilvánvalóan összevissza hazudozó senkiháziakat megregulázzuk: az igazunk erejénél erősebb erő nem védhet minket.

Viszont ha valakire rábizonyosodik, hogy külföldi zsoldban áll, azzal szemben végre fel lehet lépni. Helyes is, hogy itt húzódik a határ - hiszen aki magától oly ostoba, hogy a küllők közé döfi a pumpát, az együtt csúszik az orrán velünk a porban, és nem tud ezért anyagi előnyben részesülni. A logika tiszta, világos.

Én a szankcionálhatók körét, és a szankciót magát keveslem.

„Választói akarat tiltott befolyásolása
350/A. §
A választási eljárásról szóló törvény szerinti jelölő szervezet azon tagja, felelős személye vagy vezető tisztségviselője, valamint a választási eljárásról szóló törvény szerinti jelölt, aki tiltott külföldi támogatást, vagy e tilalom kijátszása érdekében a tiltott külföldi támogatás eredetét leplező megállapodásból származó vagyoni előnyt használ fel, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”

Bárhogy is visibál tehát a függetlenobjektív️ Telex, 444, stb., vagy a Helsinki Bizottság: továbbra is büntetlenül dőlhet hozzájuk a júdáspénz, a "hazaárulás" tényét fogja csak nyilvánosságra hozni a Szuverenitásvédelmi Hivatal az éves jelentésében. "Na és?" - hogy egy klasszikust idézzek.

Semmi egyébtől nem kell tehát tartaniuk, mint attól, hogy amit jelenleg is tudunk - ti. hogy külföldi zsoldban állnak - mostantól egy hivatal évente közzé teszi. Papírjuk is lesz róla.

Ennél is nagyobb a bajom azzal, hogy ahol ténylegesen büntetéssel fenyegeti az új törvény a hazaárulást - tehát a politikai szereplők körében -, ott kirívóan alacsony büntetéssel kell szembenéznie.

A "három évig terjedő" börtönbüntetés az a NULLÁTÓL három évig terjedő, és a bírói ítélkezési gyakorlatra vonatkozó elvek (a középmérték elve) miatt - ha lesznek is ilyen ítéletek - másfél évnél nem hosszabb, és jó eséllyel végrehajtásában felfüggesztett ítéletekkel találkozhatunk majd. Ha egyáltalán... Mert azért képzeljük el azt a cirkuszt, amit a nyakunkba kapnánk, ha Karácsony úrnak bíróság előtt kéne elszámolnia az 526 millió forintnyi angol fonttal és euróval, és a tárgyalás végén a bilincs kattanna... Kéksapkások lövöldöznének az Andrássy úton...

Itt tehát a Btk. 258. § (1) szankcióját lenne érdemes (minimum) alkalmazni, tehát legalább 5 év letöltendő börtönbüntetés legyen a jutalma a hazaárulónak.

Ezek mellett az anyagi előny (választáson induló szervezet esetében benne van a törvényben, de a többiekre nem vonatkozik) duplájának megfizetése, és az állampolgárság elvesztése.

Ma Magyarországon - nagyon helyesen - az állampolgárságról csak lemondania lehet annak, aki születése jogán magyar állampolgár. De tessék mondani: egy hazaárulót miért akarunk magunk között tartani? Miért kell a hátunkon cipelni azokat, akik külföldön inkább románnak vallják magukat?

Hegedűs hadnagy kötélen végezte, a mai hazaárulókkal szemben a legkevesebb, hogy a törvény úgy rendelkezzen, hogy cselekedetükkel lemondtak a magyar állampolgárságukról, és hazánk területéről azonnali és végleges hatállyal ki legyenek tiltva.

Terjeszd a valóságot a közösségi médiában!
Klikkelj a Forrást nézem, kedvelem ott linkre, majd kedveld, oszd meg az eredeti posztot!

Országos politika

Közélet

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média