A Momentum idén saját kamionnal érkezik a Pride-ra.
Erről szól.a dolog.
Brüsszel-Magyar szótár. 1. oldal
"NEM KORRUPCIÓ HA A MI CÉGEINK NYERIK MEG"
MIRŐL VAN SZÓ?
A HVG "bezzeg" projektként ír ma a "Rail Baltica Globális Projekt" vasútvonalról, amely 5 országot fog összekötni Helsinkitől Varsóig. A teljes hossza 870 km. A célja, hogy a balti államokat integrálja az európai vasúthálózatba és persze az EU finanszírozza tehát 0%-os a korrupció és a hatástanulmánya is megkérdőjelezhetetlen. - eddig a marketing.
A Rail Baltica projekt kedvezményezettjei a balti állam három minisztériuma – Észtország Gazdasági és Kommunikációs Minisztériuma, Lettország Közlekedési Minisztériuma és Litvánia Közlekedési és Kommunikációs Minisztériuma. Vagyis Ők felügyelik.
https://www.railbaltica.org/beneficiaries/
Akik átlátható módon külön multit hoztak létre, brüsszeli felügyelőkkel, hogy vasutat építsenek roppant átlátható módon.
Rail Baltica 2022-es beszerzési terve szerint a szerződés várható értéke meghaladja a 2 milliárd (!)eurót
A projekt 3 főembere 3 igazi vérbeli brüsszelita
https://www.railbaltica.org/project-implementers/main-coordinator/management-board/
Természetesen rögtön 10(!) ELŐNYE is van ennek a projectnek nem úgy mint a Budapest-Belgrádnak :D TÍZ!
https://www.railbaltica.org/benefits/
ÉS ... dobpergés....
TERMÉSZETESEN NÉMET ÉS FRANCIA (meg olasz és spanyol) multik fogják felépíteni :D
"Német, spanyol, olasz és francia cégek versenyeznek a Rail Baltica fővonal építési munkáinak építési felügyeleti pályázatán.
"Négy országból – Németországból, Spanyolországból, Olaszországból és Franciaországból – négy nemzetközileg elismert mérnöki cég nyújtott be pályázatot a Rail Baltica fővonali építési munkáinak építésfelügyeleti szolgáltatásaira kiírt nemzetközi pályázatra."
- DB Bahnbau Gruppe GmbH (Németország);
- Italferr SpA (Olaszország);
- SYSTRA SA (Franciaország);
- Tecnica y Proyectos SA (TYPSA) (Spanyolország).
https://www.railbaltica.org/german-spanish-italian-and-french-companies-compete-in-the-construction-works-supervision-tender-for-the-rail-baltica-main-line-construction-works/
Tehát NEM észt, NEM lett vagy litván cégek a fő kedvezményezettek (kisebb csontokat kapnak) HANEM német és francia multik - Mivel a pályázati kiírásban ahhoz hogy pályázhass AKKORA összegek szerepelnek, AMIKET csak egy MULTI tud kifizetni.
Szóval az EU adja a pénzt, a nyugati cégek megpályázzák, megnyerik a rájuk szabott feltételekkel kiírt tendert, majd felveszik a 2 milliárdos lóvét.
Magyarán a pénz HAZAMEGY
HÁT HOGY LENNE ITT KORRUPCIÓ?! :D Azt csak a MészárosLőrinc csinálja aki MAGYARKÉNT MAGYAR céggel nyer EU-s pályázatokat, a Nyugati multik helyett!
BÍZOM BENNE MOST EGY ÉLETRE MEGTANULTA MINDENKI MI AZ A "KORRUPCIÓ"
Köszönöm a figyelmet :D
HVG: Ilyen, amikor nem Mészáros Lőrinc építi a vasúti gigaprojektet – Mutatjuk a balti példát
https://hvg.hu/360/202224_vetelkedo_vasutfejlesztesek_amikor_nem_meszaros_epiti