„Az ember születési neme biológiai adottság, amely – a teremtés sorrendjével egyezően – vagy férfi, vagy nő lehet.” (Az Alaptörvény XV. módosítása)

Az Alaptörvény-módosítás egyszerre lép fel az ideológiai és politikai nyomásgyakorlással szemben

️A jogrendszer alapját jelentő alkotmány módosítása elkerülhetetlen volt: a (nyugati) világban olyan, progresszívnek nevezett, valójában káros liberális tendenciák jelentek meg, melyek aláássák a társadalom normális működését, sőt, meg akarják hazudtolni a biológiai valóságot. Ráadásul ezen mesterségesen gerjesztett folyamatokat sokszor politikai nyomásgyakorlással akarják nemcsak a hétköznapi élet, de a jogrend részévé tenni.

️Ezek közé tartozik kiemelten a genderideológia, mely már régen túllépett a „szexuális másságok” elfogadtatásának ürügyén, és le akarja bontani a teremtett nemek rendjét, „újraértelmezi” a családot, át akarja alakítani az emberek testét és lelkét. Sőt, a balliberális szótárban „érzékenyítésnek” hívott agymosással már nemcsak a felnőtteket, de a gyerekeket célozzák meg, „felvilágosítván” őket, hogy ne csak – születésüknél fogva – fiúk vagy lányok lehetnek, hanem hogy a kettő között átjárás van, mint „aszexuális genderfluid” vagy „non-bináris agender” (mely kategóriák az 'LMBTQ2+' részei). [Hozzáteszem, a Pride mindennek a szimbóluma.]

️Ezen ideológiai és jogi propagandát ugyanakkor a politikai nyomásgyakorlás puha és kemény eszközeivel igyekeznek ráerőltetni a társadalmakra, melynek legfőbb eszköze az állami szuverenitás megrogyasztása. A demokratikusan választott nemzeti jogi intézmények mellett ugyanis felépítettek egy párhuzamosan működő globalista politikai gépezetet, mely legtöbb esetben „nemzetközi standardokra”, „univerzális emberi jogokra” vagy „uniós értékekre” hivatkozva ki akarja szervezni a döntéshozatalt nemzeti szintről nemzetközi – például brüsszeli – szintre. Tehát, ha egy állam vonakodik magától átvenni a liberális ideológiai tantételeket – pl. a gyermekek transz- és genderérzékenyítése –, akkor nemzetközi, uniós fórumok kényszerítik erre, együttműködve az adott országba telepített ügynökeikkel.

️Ezért szükséges egyszerre az alkotmányos szintű fellépés a korábban magától értetődőnek gondolt, a társadalom alapszövetét érintő kulturális értékek, sőt, a biológiai valóság védelme, valamint a szuverenitást kívülről megbillenteni szándékozó erők elleni fellépés érdekében.

️Az Alaptörvény tizenötödik módosítása ennek tesz eleget: egyfelől rögzíti, hogy az ember biológiailag vagy férfinak vagy nőnek születik. Tehát a születési nem biológiai adottság, nem változtatható meg és az alkotmány a biológiai valóságot tekinti jogalkotási és társadalomszervezési alapnak egyaránt. Mindezzel összefüggésben a legfontosabb talán, hogy a módosítás kimondja: a gyermek testi, szellemi és erkölcsi fejlődéshez való joga – az élethez való jog kivételével – minden más jogot megelőz. Magyarán: még emberi jogi blablára hivatkozva sem lehet a gyerekeket a transzneműségre „érzékenyíteni”. Sőt, talán nyilvános Pride-ot sem tartani.

️A javaslat további, a gyermekek védelmére (is) vonatkozó fontos kitételt tartalmaz: alkotmányos szinten rögzíti a kábszer-terjesztés és kábszer-propaganda tilalmát. Bár törvényi szinten e szabályok természetesen eddig is léteztek, az alkotmányos tilalom hiányát a fent említett liberális politikai gépezet kihasználta, és „szociális érzékenységre”, „elterelésre”, „fokozatosságra” hivatkozva igyekeztek a kábítószer-fogyasztást az „ez is csak egy rossz szokás”, „más meg iszik”, „na és a pálinka?” érvelésével relativizálni, a terjesztők közbiztonságra veszélyességét bagatellizálni. Mindez része annak a szélesebb progresszív politikai-jogi madárnyelv-stratégiának, mely a jó és rossz dolgok közötti különbségeket tagadja, a „mindenki másképp egyforma” és a „mindenkinek megvan a maga igazsága” jegyében az abnormalitás és a társadalomra, a gyermekekre veszélyes tendenciák elfogadását, „megértését” népszerűsíti. Az kábítószer-tilalom alkotmányban rögzített kimondása azonban lehetővé teszi, hogy a közbiztonságra és a gyermekekre súlyos veszélyt jelentő folyamattal szembeni jogi fellépést ne tudják meglékelni a drog-előállítók, használók, terjesztők vagy az azt propagálók jogaira való hivatkozással.

️Mindemellett, de mindezekkel összefüggésben a módosítás azt is rögzíti, hogy a más állampolgársággal is rendelkező magyar állampolgárok állampolgársága felfüggeszthető. E témában már megkezdődött a baloldal részéről a hisztériakeltés. Pontosan azok a globalisták pánikolnak, akik Brüsszel szuperjóságát, a gyerekellenes genderideológiát vagy a kábszer-fogyasztás tolerálását hirdető párhuzamos politikai gépezet részesei Magyarországon. Azok, akik tevékenysége Magyarország szuverenitását, közrendjét, területi integritását vagy biztonságát veszélyezteti nap mint nap. Az állampolgárság felfüggesztésének lehetősége ilyen esetben a szuverén állam egészséges immunreakciója, nem egyéb.

De hát persze, hogy pánikolnak a baloldalon: hisz nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja.

Ha 1848-ban nem lett volna cselekvő ifjúság, Magyarország talán sosem vívta volna ki szabadságát, cselekvő magyar ifjúság nélkül ma is elképzelhetetlen a nemzet jövője.…

Országos politika

Közélet

777

Mémek

Helyi erők

Budapest
Bács-Kiskun vármegye
Baranya vármegye
Békés vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
Csongrád-Csanád vármegye
Fejér vármegye
Győr-Moson-Sopron vármegye
Hajdú-Bihar vármegye
Heves vármegye
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Komárom-Esztergom vármegye
Nógrád vármegye
Pest vármegye
Somogy vármegye
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Tolna vármegye
Vas vármegye
Veszprém vármegye
Zala vármegye

Média

888