Ne hagyjuk, hogy Weber és társai a magyar Zelenszkijt ültessék a nyakunkra!
The Competition Office (GVH) announced on Tuesday that household and hygiene products have been added to a price-monitoring platform launched to boost competition and counter consumer price inflation.
According to MTI, GVH said 42 product categories were added to the platform, bringing the total to 142.
The platform tracks prices of food products at the six biggest supermarket chains: Aldi, Auchan, Lidl, Penny, Spar and Tesco. Now it tracks prices of a range of household products at dm, Müller and Rossmann, too.
GVH launched the price-monitoring platform two years ago.
/posztok.hu
Olvasom, hogy Azahriah értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezte a Fidesz szavazóit. Megértem, hogy Orbán és a Fidesz elleni hergeléssel többször is meg lehet tölteni az Orbán…


️ ✍️ Sajnos mostanában nincs nálam se kártya, se készpénz. Mi lenne doki, ha megcsinálnák az egészet okosba?
